Search
Close this search box.

تفاوت فیلتر پرس مدار باز و فیلتر پرس مدار بسته

فرق فیلتر پرس مدار باز و فیلتر پرس مدار بسته چیست؟ فیلتر پرس مدار باز برای چه کاری مناسب است؟ فیلتر پرس مدار بسته برای چه نوع فیلتراسیونی کاربرد دارد؟

نحوه ساخت فیلتر پرس

خرید فیلتر پرس مدار باز و مدار بسته | فیلترپرس دستی| هیدرولیک| اتومات

چرا انواع و اقسام مدل دستگاه فیلتر پرس طراحی و تولید می شود؟ این به دلیل تفاوت در فرآیند فیلتراسیون و مواد و محلول تصفیه شونده است. دستگاه فیلتر پرس در صنایع و مشاغل مختلفی کاربرد دارد. از این رو نیاز به دستگاه فیلتر پرس متناسب و هماهنگ با شرایط کاری متفاوت می باشد.

انواع فیلترپرس مدار باز دستی ، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک

زمانی که در فیلتراسیون عمدتاً از کیک فیلتر استفاده می شود و مواردی که آلودگی بهداشتی محلول تصفیه حائز اهمیت نیست؛ فیلتر پرس مدار باز به کار می رود. دستگاه فیلتر پرس دستی، فیلتر پرس نیمه اتوماتیک و فیلتر پرس اتوماتیک همگی بصورت فیلتر پرس مدار باز در ابعاد مختلف طراحی و تولید می شوند. فیلتر پرس شن و ماسه ، معادن، سنگبری و … کاربرد دارد.

دستگاه فیلتر پرس مدار بسته چیست؟

زمانی که در فیلتراسیون عمدتاً از محلول تصفیه شده استفاده می شود و مواردی که آلودگی بهداشتی محلول تصفیه حائز اهمیت است؛ فیلتر پرس مدار بسته به کار می رود. دستگاه فیلتر پرس دستی، فیلتر پرس نیمه اتوماتیک و فیلتر پرس اتوماتیک همگی بصورت فیلتر پرس مدار بسته در ابعاد مختلف طراحی و تولید می شوند. محلول بعد فیلتر شدن قابیلت رویت نیست از طریق لوله ها بدون تماس با هوا، محیط خارج و اکسیدن شدن به مخزن انتقال می یابد. فیلتر پرس روغن ، صنایع غذایی، دارویی و مشابه کارایی دارد.

فروش فیلتر پرس صافی سازان صفا | پارچه فیلتر پرس | صفحه فیلتر پرس

انواع فیلتر پرس مدار باز و فیلترپرس مدار بسته را با قیمت مناسب، با کیفیت بالا، با گرانتی و کاملا سفارشی شده مناسب کارتان از صافی سازان صفا بخواهید…

فروش انواع پارچه فیلتر پرس ایرانی و خارجی و صفحات فیلترپرس چمبر و ممبران توسط شرکت صافی سازان صفا به سراسر کشور انجام می شود.

دستگاه فیلتر پرس120 - صافی سازان صفا